11:11 med fem vinnersjanser i årets Epica Awards: – Ekstra stolte! Se alle de norske vinnersjansene i årets Epica Awards her!
– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
– Prisene er symptomet. Byråmodellen er problemet Prisdebatten etter Bufdir-anbudet har blåst liv i en større diskusjon: Er det byråmodellen det er noe galt med – eller må bransjen bare bli flinkere til å vise hva de faktisk leverer? Tre byråledere svarer – og én ting er de enige om: Det må tenkes nytt.
11:11 gjør sin første ansettelse: – Vi har lenge sett etter den rette Reklamebyrået 11:11 henter Emma Gyllenbreider fra Pol til rollen som Head of Operations.
Nycoplus og 11:11 lager ballett: – Et lite stykke kultur Med «The Grey Swan» lanserer Nycoplus og reklamebyrået 11:11 en film og en ballettforestilling med pensjonerte ballettdansere – for å vise hvordan kroppen kan prestere hvis den får det den trenger.
TRYs Zalo-annonse hylles: – Det er faktisk ingenting med denne kampanjen som ikke er bra – I en aktuell periode hvor vi har sett KI -annonsen som både er ræl, slurvete og dørgende kjedelig, er det deilig å se at menneskelig kreativitet spiser KI-generert kreativitet til frokost.
HOFF velger 11:11 som samarbeidspartner Byrået 11:11 kan nå legge til merkevaren HOFF på kundelisten.
Her forklarer 1111 i detalj hvordan de lurte pressen Brukte manipulert bilde i pressemelding. Presseetikk-ekspert reagerer.
11:11 utfordrer bransjenormer: – Får godt betalt hvis ideen virker 11:11 debuterer med en ny måte å tenke avlønning på.
11:11 debuterer med kampanje for Morgenlevering Kort tid etter at 11:11 åpnet dørene i august, kunne det ferske byrået annonsere sin første kunde, Morgenlevering. Nå er byrået ute med sin første kampanje – som gir et innblikk i folks kameraruller.
Kaprer drømmejobben i USA – nå utfordrer hun norske kreatører til å tørre mer Sollin Sæle gikk fra Oslo til reklamegigantene i New York. Nå vil hun hjelpe flere norske kreatører med å drømme stort.
Ahead Groups nye storsatsing lover å endre reklamebransjen – Det siste verden trenger er et nytt tradisjonelt reklamebyrå.
Reklame funker dårligere: Han vil finne ut hvorfor Anders Muurman Holm i Morgenstern om de største utfordringene i dagens reklamebransje.
Hundretusener dagsverk borte: Men bransjen vil ikke snakke om hvorfor Særlig sykefraværet blant kvinner stiger.
Egeland brukte god tid før hun valgte Los & Co: – Store nok til å kunne være oppe å nikke med de aller største Tidligere direktør for innholdsmarkedsføring i Publicis Norge, Maria Egeland, bestemte seg på vårparten at tiden var inne for å skifte jobb.
Kommunikasjons og informasjonsbransjen har fått 3,2 krise-milliarder fra staten Bransjefolk KOM24 har snakket med sier støtten har betydd mye.
Disse byråene vant kampen om millionkontraktene til Norad Kontraktene har en samlet potensiell verdi på hele 60 millioner kroner,